Örebro Innebandy
Vi i Örebro Innebandy vill med denna insamling ge de barn som inte alltid kan idrotta möjligheten att uppfylla deras önskningar som en paus från allvarliga sjukdomar, diagnoser, sjukhusbesök och medicinering.
Tillsammans ger vi en dag till kidsen så att de kan orka flera!
# 50kr
/Örebro Innebandy
Ge en gåva
50 kr
1%
1%
125 Dagar kvar
Henrik Axling gav 50 kr
Senaste aktivitet
-
Tove Lundgren Min Stora Dag
Stort tack Örebro Innebandy för att ni valt att starta en insamling till förmån för Min Stora Dag! Pengarna kommer fram och tillsammans ser vi till så att fler barn som kämpar får livsviktig kraft och glädje 💛
Många varma hälsningar från vännerna på Min Stora Dag
-
Henrik Axling gav 50 kr
